Treceți la conținutul principal

Mesaj catre mine







Traiesti in vid, ar trebui sa recunosti ca nu te cunosti,
si vezi modele-n cele mai urate si hidoase masti.
Ti-ai pierdut toata-ncrederea, cand trebuia s-o intaresti,
copiezi fara sa filtrezi, ar trebui sa pui totul in balanta,
sa cantaresti.

Visezi s-ajungi o stea, dar nu uita ca stelele-s pe cer
si toti iti cer exceptionalul, asta iti da tie fler?
Trezeste-te, ceasul e inamicul tau forte, sa te gandesti
c-un moment de somnolenta te poate costa in orice clipa
vieti omenesti.

Nu pui pret pe tine, doar pentru ca ti-au pus altii etichete,
aceleasi fete cochete ce trebuie sub orice pret sa fie multumite.
Ei bine ele-s papusarul, iar tu, te misti de ate, intelegi?
Chiciul de acum, te va costa curand, momente, sau cine stie
ani intregi.

Sunt constiinta ta, si inca dorm adanc. Trezeste-ma!
Eu pot fi cea care te poate ghida corect. Resusciteaza-ma,
sa pot sa te ajut, sa pui in balanta totul, sa te ghidez,
Eu pot fi drumul corect, sau poate cararea pe care sa pot
sa te salvez!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vis

E-un vis nomad, cancer pe maduva, ca un ger puternic in suflet de vaduva, piroanele apasa puternic pe rana, ochii inchisi, realitatea il sfarama. Da, e-a n a oara cand ma izbeste, e-un gol acolo si nimic nu opreste, sa sfarme`n cenusa, sa deschida usa, sa aeriseasca incaperea`n care domneste capusa. E-o alternativa clara, umila si sigura, dar eu aleg sa alerg pe cararea ambigua, m-a gasit raspunsul incerc sa-l ascult, da-mi trece pe la ureche ca un suier de vant.

Mai usor

Mai usor mi-ar fi sa tac Decat sa ma lupt cu vantul Cuvantul mi-e fara trac Nu-i latin si nici de dac. mi-ar fi mai usor sa zbor daca tot ce-as sti e cuibul singur sub un singur nor sa nu stiu ce-i ala dor. Mai usor mi-ar fi sa zbier sa dezleg din piept furia mai usor mi-ar fi sa pier chiar si cu suflet de fier

Adevar in bezna

In aer pluteste intunericul urii Fiinta omeneasca, fiul razbunarii, Cum pe rana deschisa ataca, Nepasatoare , de suflet te seaca. Ura cu ura, intre ele scrasnesc, Domnie cu domnie usor se sfarsesc, Rugina domneste in bezna rigid, Se invechesc si mor in palcuri de vid. Spaima, cutremur de nient si de vag, Viata e un curs intrerupt de un prag, Lumina e doar un vis, intr-un tunel stramt, Nepasarea domneste in ingerul frant.